Jiho – vi pusser opp nettbutikken!
Gi oss gjerne beskjed om du oppdager noe rot eller rusk.
Gratis frakt over NOK 799
Rask levering
30 dager åpent kjøp

Nyheter

0
0

RETNINGSLINJER FOR ANGRERETT

Angre – og returrett for kjøp av varer
Du er beskyttet av angrerettloven og har 30 dager ubetinget angrerett fra den dagen du mottar varen på din første forsendelse. Angreretten innebærer at du har rett til å angre kjøpet for uåpnet produkt og returnere varen. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må varen returneres til oss i samme stand som du mottok, med tilhørende emballasje inntakt. Dette må gjøres uten unødig opphold og senest innen 30 dager fra meddelelse om angrerett er gitt. Du må returnere varen per post. Dersom varens verdi er redusert mer enn nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og funksjon, må du dekke dette verditapet. Dersom kjøpet gjelder levering av varer og du benytter angrerett, må du som forbruker sørge for retur av varen, kostnader ved forsendelse og eventuelle utgifter til innkjøp av ny emballasje til returen. Ved bruk av angrerett, sendt varen(e) tilbake til oss innen 30 dager etter at du meldte fra om at du vil benytte deg av angrerett. Kunde er ansvarlig for trygg retur, og må merke sending med ordrenummer.

Tilbakebetaling ved kjøp av varer 
Tilbakebetaling av kjøpesummen og frakten til kunden skal skje innen 30 dager fra melding om anger er mottatt, forutsatt at varen er sendt tilbake og kunden kan dokumentere dette. Om foretaket ikke har mottatt varen, kan man vente med tilbakebetaling til varen er mottatt for å kontrollere verdireduksjonen. Om ikke annet er avtalt, skal man bruke samme betalingsmåte til tilbakebetaling som kjøpet ble gjort med. Kunden skal betale returfrakt, forutsatt at dette er opplyst i betalingsbetingelsene. Når vi har mottatt varen hos oss vil vi krediterer hva du betalte for varen og frakt, dersom disse er inkludert i kjøpesummen og forbruker har betalt for disse. Dersom du har valg en dyrere fraktmetode enn den som normalt tilbys, skal mellomlegget betales av kunden og blir ikke kreditert ved tilbakebetaling ved retur og angrerett.

Reklamasjon
Det gis full reklamasjonsrett etter gjeldende lover for alle mangler ved varen. Under enhver omstendighet plikter kjøper å reklamere innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget. Ved reklamasjon, feil og mangler får du dekket eventuelle fraktkostnader. Hvis du vil benytte deg av reklamasjonsretten eller har spørsmål om reklamasjon, må du kontakte kundeservice (hei@boxo.no).

Klager
Hvis du ønsker å klage på ditt kjøp, ta kontakt med kundeservice (hei@boxo.no). Hvis vi mislykkes i å finne en løsning, kan du sende en klage til Forbrukerrådet, Skippergata 8-10, 0152 Oslo. Du kan også bruke EU-kommisjonens online klageportal selv om denne fortrinnsvis vil være relevant dersom du er en forbruker bosatt utenfor Norge.

Kundens ansvar om riktig adresse
Det er kundens eget ansvar å skrive rett adresse. Kunden må sjekke om adressen stemmer ved utsjekk og betaling. Det er dessverre ikke mulig å endre adresse etter at ordren er lagt da ordrene pakkes tidlig neste virkedag fra vårt lager.

Det er svært viktig at postnummer og gatenummer stemmer, da Posten er meget streng på at disse må være korrekte. Vi fraskriver oss ansvaret om kunden ikke har oppgitt korrekt adresse og vil da vente på en evt retur fra Posten før vi sender ut pakken på nytt. Kunden må selv stå for portoutlegg for ny utsendelse. Kunden kan velge å angre kjøpet, men porto blir da trukket fra ordresum før tilbakebetaling.

C/O adresse viktig om du bor på annen adresse enn din folkeregistrerte.
Bor du på en C/O adresse er det viktig at du får med fullstendig navn på den som er folkeregistrert på adressen.
Eksempel:
Ola Nordman (ditt navn)
C/O Kari Johansen, Adresse og gate nr. (den du bor hos + gate/veinavn)

Forbehold og ansvarsbegrensninger
Boxo AS tar forbehold om driftsstans, uriktige priser eller leveringsproblemer som skyldes forhold utenfor selskapets kontroll.

Boxo AS tar videre forbehold om trykkfeil, prisfeil, merverdi- og øvrige avgiftsendringer. Eventuelle tilbud gjelder så lenge lageret rekker (som opplyst i tilknytning til den enkelte kampanje).


Returadresse:

Boxo AS
c/o Direct House Arendal AS
Postboks 19
4855 Froland
Tlf: 909 66 194

 

Returskjema finner du her!

Din handlekurv


GAVE TIL DEG

PopSocket – smart håndtak til mobil/nettbrett
PopSocket – smart håndtak til mobil/nettbrett til en verdi av kr 79
gratis
Bruk kampanjekode

Rabattkoden ble lagt til.


Ugyldig rabattkode

Meld deg på vårt nyhetsbrev og dra nytte av nyheter og tilbud

Products
kr 0
Shipping Cost
0

Total
kr 0
Including

Ønskeliste

Beskjed til BOXO-gjengen

Legg gjerne ved et bilde (hvis du har)