Retur

Var ikke varen slik du hadde tenkt? Eller passet den ikke helt inn hos deg? Det er selvfølgelig helt i orden. Hos BOXO har du 30 dagers returrett 🫶🏼

SLIK GÅR DU FREM:

  1. Finn frem e-postadressen du brukte ved bestilling og ordrenummeret ditt. Ordrenummeret starter med BOXO-xxxxx. Ordrenummeret finner du i ordrebekreftelsen vi sendte til deg på e-post.


  2. Klikk deg inn på dette returskjemaet og følg stegene, men les stegene under før du går til returskjemaet.

  3. Det koster 69 kr å benytte returetiketten vår. Denne etiketten har sporing og forsikring på returpakken din.

  4. Når du har fullført returskjemaet får du opp en QR-kode.

  5. Pakk inn varen(e) godt og ta med QR-koden til nærmeste post i butikk som har Bring/Posten Norge. Der får du en returetikett som du skal feste på pakken.
    *Du kan også printe etiketten selv hjemme og klistre den på pakken, den lå i e-posten du fikk tilsendt fra Posten.

  6. Når vi har mottatt og behandlet returen din, blir beløpet refundert. Har du en ubetalt faktura, slettes varen(e) fra fakturaen. Hvis du allerede har betalt med faktura eller kort, vil Klarna kontakte deg for tilbakebetaling (dette tar vanligvis 7–14 virkedager etter behandling).
    For å unngå purregebyr på returnerte varer, må du kontakte Klarna eller logge inn på www.klarna.no. Der får du også oversikt over utestående beløp og betalingsinformasjon. Vær oppmerksom på at du selv er ansvarlig for eventuelle purregebyr.


    TRYKK HER FOR RETURSKJEMA

 
VILKÅR
For å få full tilbakebetaling ved retur eller angrerett, må varen sendes tilbake i samme stand som du mottok den – altså i originalemballasjen.
Hvis varen mangler originalemballasje, regnes den som brukt og kan ikke refunderes.

ET KJAPT SPØRSMÅL:

Som en liten bedrift så ønsker vi gjerne å høre hva som fikk deg til å ville returnere? Send oss gjerne en e-post til hei@boxo.no (en setning eller to er nok) slik at vi kan lære og bli bedre hver eneste dag ⭐️ Din tilbakemelding er supernyttig for oss. På forhånd TUSEN TAKK 🙏🏼

REKLAMASJON
Skulle det mot formodning være noe galt med varen du har mottatt, vil vi gjerne høre fra deg! Send oss en e-post på hei@boxo.no, så hjelper vi deg raskt. Vi ønsker alltid at du skal være 100 % fornøyd med kjøpet ditt hos BOXO 💛