Retur

Var ikke varen slik du hadde tenkt? Eller passet den ikke helt inn hos deg? Det er selvfølgelig helt i orden. Hos BOXO har du 30 dagers returrett 🫶🏼

SLIK GÅR DU FREM:

  1. Finn frem e-postadresse du brukte da du bestilte varen og ordrenummeret ditt. Ordrenummeret starter med BOXO-xxxxx. Ordrenummeret finner du i ordrebekreftelsen du fikk av oss på e-post.


  2. Klikk deg inn på dette returskjemaet og følg stegene, men les stegene under før du går til returskjemaet.

  3. Det koster 69 kr å benytte returetiketten vår. Denne etiketten har sporing og forsikring på returpakken din.

  4. Når du har fullført returskjemaet får du opp en QR-kode.

  5. Pakk inn varen(e) godt og ta med QR-koden til nærmeste post i butikk som har Bring/Posten Norge. Der får du en returetikett som du skal feste på pakken.
    *Du kan også printe etiketten selv hjemme og klistre den på pakken, den lå i e-posten du fikk tilsendt fra Posten.

  6. Så fort vi mottar din retur og får behandlet den vil du få refundert returen. Ved ubetalt faktura vil varen(e) bli slettet fra din faktura. Om du har betalt din faktura, eller betalt med kort, vil Klarna ta kontakt for tilbakebetaling (dette tar vanligvis 7-14 virkedager etter returen er behandlet). For å unngå purregebyr på varer du har sendt tilbake må du ta kontakt med Klarna eller logge inn på www.klarna.no. Her kan du i tillegg få oversikt over dine utestående beløp samt betalingsinformasjon. Kunden er selv ansvarlig for eventuelle purregebyr.


    TRYKK HER FOR RETURSKJEMA


ET KJAPT SPØRSMÅL:

Som en liten bedrift så ønsker vi gjerne å høre hva som fikk deg til å ville returnere? Send oss gjerne en e-post til hei@boxo.no (en setning eller to er nok) slik at vi kan lære og bli bedre hver eneste dag ⭐️ Din tilbakemelding er supernyttig for oss. På forhånd TUSEN TAKK 🙏🏼